Meeeeeeeeen!

Vad i rackarns gör jag vaken nu?!
Kom inte isäng förrän runt 3, somnade inte direkt och vaknat då och då under nattens gång...
Och så vaknar jag nu?!
Men men..!
Inatt blir de inte mycket sömn, härligt nog!
Och imogon är man på ett helt nytt ställe..!
;P
HÄRLIGT!
Dock har jag inte packat, ska till lägenheten och dona på medans grabbarna grus far mot Umeå...
Vet inte vad jag ska ta med, tydligen en jacka, de ska va regn och mulet hela veckan...
Men men, kommer nog inte märka så mycket ändå..
;D

De är väl att picka och plocka som står på agendan...
Vet inte när vi börjar brumma...

Färgningen blev bra, blev som jag hade tänkt mig, syns inte direkt...
Men om man vet, så ser man att underhåret är lite mörkare..!
;P

Neh, ska försöka lägga mig och slappna utav en stund tills Fredrik börjar röra på sig..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0