Emma är hemma!

En suck av härlig lättnad gör jag nu..!
Jag är hemma och vi myser i soffan, hundarna, jag och halva Barba-familjen...
Saknas bara en filur, men han njuter nog av tystnaden i Baggård..

Nyss plockat bort mina scrap-saker, börjar ha en del nu, dock så finns alltid suget om mer...
När jag väntade på att Fredrik skulle börja röra sig så satt jag och gluttade på bloggar...
Kom till en scrap-blogg där de visade sina pysselrum och jag säger bara ett ord: AVUNDSJUK!
VILL oxå HA!
Tänk att ha ett helt rum till bara att sitta och dona på med vad man vill..?
Att inte känna stressen att man ska plocka bort...
Jah, de är drömmen...
Dock så är mina saker en fjärtt i rymden i jämnfört med deras...
Men jag bygger på..
Tråkigt att sakerna går åt, men nu på den sista tiden har jag juh köpt stämplar, punchar och mycket annat som inte förbrukas..!
;P
Neh... Får se hur man gör...
Är inne på att flytta, men måste juh ha jobb först..
Får se vad som händer och fötter..
Kommer nog inte idas ta händerna ur röven.. Hehe..
;P
Men nu har man juh insett att man måste MINST ha en 2:a..
Men mitt lillal kryp in får duga än så länge..!

Neh..
Ni kanske är intresserad utav vad man har gjort idag..?
Spelar inte så stor roll...
Ni får se ändå..!
;P


Jah.. Ovanlig för att vara jag eller hur?
Utgick från en mall, ändrade småsaker...
"ROJA på vakt" Kanske ni ser att de står...
Klippt ut bokstäverna på ett "bubbelpapper" (vet inte vad de heter..), använde mig utav öljetter och annat smarrigt...
Köpte spetsen igår samt silverborden.


Här ser ni att att bokstäverna inte är platta...
Jag stämplade med vitt och silver för att de inte skulle se så "hårde" ut...
Fågeln och bladet i högra hörnet är klistermärken som jag köpte på GeKås, dum nog så köpte jag bara ett ark, ångrar mig nu..!
Klippt till lite av borden, fäste den med öljetter och knöt en rosett...
Hör och häpna!
Inga glitter duttar på blommorna...
;P


Tyckte att de såg så kallt ut, så jag limmade fast några gula diamanter...



Använde mig inte utav så många blommor..!
Hehe.. Inte illa va?
Jag höll fingrarna i styr..
;P

Neh.. Nu ska man se vad man ska hitta på...
Var ute en sväng i regnet...
Blöh säger jag bara..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0