...

Jag skulle sova ut idag och så piper mobilen..!
Tänkte dissa, men blev lite orolig, Fredrik for till Baggård imorse...
De kunde juh ha hänt nå, så jag pallrade mig upp...
Men de var bara mamma..!
Bara och bara..!
De var iallafall mamma..!

Drömde en konstig dröm, pappa ringde och sa att han skulle skilja sig och allt jag fick fram var grattis...
Men jag var snäll och erbjöd honom att bo i Baggård tills han hade hittat nå..
(Måste nog tillägga att jag vill INTE att man far skiljer sig...
Jag vill att han ska vara lycklig...)

Jah, där kom mina rätta färger fram..!
Är kass på känsliga situationer, vet aldrig vad man ska säga...
En granne på Ersboda gick bort i helgen, hon var inte gammal, vad jag drar mig för att träffa hennes man...
Mmm...
Vet i rackarns vad man ska säga, hon ville verkligen inte dö, men jag hoppas att hon har funnit frid...

Neh, prata om nå roligare..!
Roligare..?
Hmm...
Jah, fast jag vet inte om de är så roligt, jag är klar med Ullareds albumet...
Idag ska jag pillra på med bröllops albumet..!
Skönt nog är bilderna på plats, ska bara kladda i de..!

Eh...
Ska inte babbla på här..!

Hoppas att ni får en skön dag och att solen skiner..
Just nu ser de mörkt ut för solen..!
:/
Håller mina tummar..!
Mitt finger är bara svullet, inte blått eller nagelfritt..!
Hehe..!

NE! nu babblar jag igen..!

// Emma "The babbler" Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0