Fy på dig, Emma!

Annorlunda natt än så länge..!
Men men, bakat nå sockerfritt, tänkte att man skulle vara nyttig för en gångs skull..!
:P
Tredje natten..?
Redan?!
Hoppas man inte glömmer risgrynsgröten nu på morgonen..!
De skulle inte sitta så bra...

Såg på vädret, ser ut att bli snö idag, typiskt, jag som tyckte vägen har blivit så bra...
I don´t like SNÖ!!!!!!!!!!
Sommar vill jag ha, behöver inte direkt vara sol, bara man slipper kylan och snön så är jag då nöjd..!

Jah, snart är de en och en halv natt kvar för min del, sen får man hämta hem mina kära...
Kommer inte att släppa dem i första taget..!
:D

Undrar vad man ska äta idag?
Blir nog varma mackor som igår... Orkar inte laga så mycket mat då de bara är en själv som ska äta..

Hann små pyssla igår, eller rättare sagt så organiserade jag i lådorna, fick iallafall en överblick av vad man har...
Saknar lim... Får se om man hittar  på Tradera...
Har nog glömt och skriva att man har börjat med de igen..!
Fy på dig, Emma..!
Men jag kunde juh inte hålla mig, finns mycket fint där man har bjudit på, men som tur är så är man så snål så man vinner inte..!
Hehe..!
Kungligt va?
:P

Neh, nu ska jag återgå till arbete...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0