Ska man orka?

Då har man börjat på andra natten..!
Ingen matlagning, så jag gjorde gröten i onödan, men den kom till användning..!
:P
Fanns kålpudding i frysen...
Har bakat matbröd istället...

Sitter och fuderar om man ska städa idag..?
Ska juh liks hålla mig vaken och vänta på att tvätten ska bli klar för hängning imorgon...
Lika bra att städa då... Eller?

Fredrik har fått för sig att han vill in imorgon, inte nog med de så är de bio han vill på...
Ska man orka?
Eller övertala att han kan juh fara med sin bror så får jag vara hemma, nerbäddad och mysandes med vovvarna...
:P
Får se vad som händer och fötter...

På söndag är de alla hjärtans dag...
Hur nu de ska firas...
Vill han vara i Baggård så får han vara där alldelens själv, tänker inte påminna honom vilken dag de är...
Orkar inte bry mig...

Neh, nu ska man göra sig värd lönen...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0