Buuuhuuuuh!

Alldelens slut är man..!
Kom hem runt sju, så lång och slitsam dag har de varit...
Började på stan... Hittade en jacka, halva rea-priset, så den fick sig ett nytt hem..!
:D
Sen bar de iväg till NUS... Jah, fick då en ny tid om två månader, så jag är inte klar med gapandet...
Aja, han verkar då hur härligt som helst...
Lite Yngve-känsla (gammla bilskol-läraren i N-maling)...
Sen hämtade man svärmor och svåger och for på Maxi och handlade...
Efter man har lämnat dem så rullade bilen mot Mediamarket...
Blev de som jag har planerat.. Dock så var de lite dyrare än vad jag hade planerat, men den skulle vara snäppet bättre, så man får väl se de från den sidan...
Hoppas att han kommer att tycka om den...
Vågar inte skriva så mycket här, har juh en tjuvläsare, men alla <3-ns dag kommer juh så småning om, så ni får veta sen...
Om han inte alls blir nöjd så har man 30 dagars öppet köp...
Men håller iderligt min tummar och tår..!
:S

Vad mer?
Inte hänt så mycket...
De vanliga....

Ååå..! Såg på nyheterna att de ska komma ett snöoväder..!
Åååå..! Bara för att jag ska jobba..!
Morr..!
Vädergudarna och jag kommer inte riktigt överrens..!
Jag som ska på möte imorgon..!
:(
Buuuhuuuh!


Neh, nu ska jag tippa omkull och lägga mitt huvud på Fredriks mage och lyssna på hans hjärta..!
Mysigt mysigt..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0