Men de kan lätt fixas med ett leende..!

Oj oj oj..!
Fick sova ända till fem i fyra..!
:D
Vad ska man säga?
SKÖNT!
:P
Sen slapp man vakna av klockan, Fredrik ringde, då kan man nog förvänta sig att de INTE blir ett överaskat besök...
Men man ska väl inte ha för mycket av de goda...

Varför käns de som om att man har försovit sig?
Konstigt..!
Men men..!
Jag tror att jag behövde all sömn jag fick..!
Alldelens tät i näsan och hes, tycker synd om mina pensionärer, jag låter så arg då jag är förkyld..!
:/
Men de kan man lätt fixa med ett leende..!
;D
Hehe..!

Neh, nu ska jag stänga av denna och se på TV:n..!
Är nå kul på femman..!
:P

Hoppas att ni får en lika trevlig natt som ja..!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0