Vet ni varför?

Vet ni vad jag längtar till?
Nordmalings marknad...
Vet ni varför..?
Jag tror då att jag vet...
För en liiiiiten normalitet...
Vi brukar vid den här tiden ha varit på Bjurholms marknaden, på ett x antal auktioner och doppat oss i havet...
Men inte i år...
De har hänt alldelens för mycket...
Men i helgen får man fara på årets första marknad...
Känns mysigt på nått vis, inte för att man brukar köpa något, men bara gå och irretera sig på människorna som stoppar upp...
De är som härligt..!
Hehe..!
Koppla bort allt som har hänt bara för en sekund och njuta av livet...
Njuta av semestern...
Njuta av varann...
Och vem vet..? Kanske fynda..!
Hehe..!

Köpte juh inte väskan på ståndet i Umeå, så jag får se om man hittar nån fin som man kan smuggla ut..!
Fredrik kanske ska fara och hämta en filur, då kan man juh passa på..!
Hehe..!
;P

Neh, de var veden som kallade..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0