Klappat och klart!

De blev två promenixer idag..!
En kort och en lång..!
:D
Härligt!

På första promenaden fick vi med oss en Max..!
:D
Sen blev de go te och skitsnack...
Me like!
:P

Andra promenaden hade vi med oss andra filurer...
Blev ett banan-stopp på rödviks-campingen...
Fick lite färg..!
:D
Härligt!

Innan jag for så hade jag klappat paketen, men fortsatte då jag kom tillbaka..!
:D

Så här blev de:




(KAN ENDAST ÖPPNAS AV)



Jah!
Jag vet att de är lite vuxet...
Hade inge annat papper och jultomtar funkar väl inte?
Aja..!
Men men...
De fick bli som de blev...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anne

Snyggt Emma!!!



Men du glömde geting jakten under vägen, jag tro inte jag tänker dra upp den om jag inte redan gjort de. Haha, men de va skit roligt, å måste sett mer skumt ut. Hörde inte en enda bil som for förbi heller

2010-06-29 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0