S C R A P:

Nu har man gjort klart den man hade börjat med då Fredrik kom hem...
Jah...
Vet inte riktigt, rätt så nöjd...
Dock inte nöjd med bilden, men ni får ett hum hur den ser ut iallafall..!
:P


Här är helheten..!
Ser nu att man inte ser nå..!
Ska kolla om man får in nån bättre bild...
Ni ser iallafall min nya fina duk och mina nya fina servetter..!
;P


Som ni ser så är står de "top MODELL" (swengelska såklart)...
Tog sin lilla tid att klippa ut dem, men jag tyckte att de skulle bli bättre att skriva direkt på...
Tagit en röd-gel penna och ritat runt, samt ritat in lite små detaljer på bakgrunds papperet.
Använde mig av smala band som ram runt kortet, som ni ser så fäste jag dem med Bards (de lilla små prickarna på bandet och mitten på blomorna


Under bilden så står de "I BAGGÅRD"
Stämplade dem på rött papper som jag förstärkte med papp på baksidan så att jag kunde he häftkuddar som är 3mm så att de sticker ut lite.
Blandade lite hejvilt med stämpeldynor, så färgerna skilljer sig från bokstav, ville få de se gammalt ut...


Som vanligt så duttar jag ut glitterprickar, i de här fallet så använde jag mig utav guld, på blommorna...
Ville ha en liiiiten julkänsla, så de blev att jag försökte använda mig av färgerna rött, vitt och guld så långt jag kunde...
Kunde slinka in nån rosa aktig blomma, men de behöver man juh inte veta..!
;)

Neh, nu ska man se om man hittar nå på TV:n..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0