Åh..!

En UNDERBAR dag har man haft... Dock så somnade man i soffan då man kom hem... Men de gör väl inget...
;P

Hade trevligt på Norrlandsoperan... Mumma säger jag bara... Sen var de kul att alla följde med...
Inte illa..
Hann precis, illa att de är kalrn man väntar på att bli klar... Visst är de tjejen som ska vara seg?
Hehe... 
Aja, lite ont i magen nu... Men de var de nog värt...
Började med en cola, men sen blev man bjuden på en kall öl, vilket var himla gott!
Jag som inte riktigt har tyckt om öl, men man kanske har vuxigt upp..
;D

Efter middagen så körde vi hem dem och passade på att fara och handla...
Roligt de med... Se Fredrik svischa mellan gångarna är inte helt fel... 

Skönt nog så är jag lite små trött... Borsta tänderna och bädda ner sig i soffan ett tag kanske?

Åh..!
Höll på att glömma!
Mitt bankomatkort har fått döds-stöten!
:(
Den upphör i januari..!
:´(
Vi som har följts åt sedan mitt första sommarjobb... De är juh sitt x antal år... Går bara att ta ut på "bankomat"automater och sen står de NORDBANKEN på den...
Vill ha kvar..! Vill inte ha nå j*vla VISA..!
Buhuu..!
Som de har försökt att sälja på mig ett kort... Men nu har de lyckas... Men man tycker juh att de inte behöver "mörda" de..!
Men men... Livet ska inte vara enkelt... Undra hur mycket man kommer att spendera med detta måntro..?
Aja... Kanske ska beställa ett åt veckan så man inte står där utan...

Neh... Dega här en stund, sen får man tippa omkull...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0