Aja.. Nu gör jag då de..!

Gäsp, vill jag bara säga... Men jag kom mig upp även fast jag somnade sent..!
Duktigt duktigt...
Solen skiner på vår lilla by... Ska nog passa på att fara till centrum ett tag, får se om man kan scrapa...
Jag är så konstig att jag intalar mig själv att de finns nå som man bara måste ha i paketet som är på väg...
Åååå..! Men men... Skulle då sitta skönt att få pyssla bort några tankar..!
;P

Som vanligt har natten bestått av lite bus och konstiga drömmar... När ska de sluta? Då menar jag inte buset, utan drömmarna... Konstigt nog så känner jag mig inte lika "chockad" i drömmarna längre... Kan man säga så??
Aja.. Nu gör jag då de..!
;D

Lördag idag va? Joh, de måste de vara eftersom jag gick av i torsdags..!
Uteslutningsmetoden..!
Hahahahahaha..!

Neh.. Ska kolla om karln har vaknat, han skulle upp nu  med... Måste juh kolla om han har nå planer för dagen med...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0