De är en av min älsklingar de..!

Vaknade utav att Ronja kom in och skulle visa vilken härlig gó sak hon hade fått innan hon la sig till rätta i bädden...
När jag väl klev upp så blev hon som ett barn...
Kel och lek skulle hon ha innan hon tog sin pinne och traskade och satt sig utanför toan, för att senare följa mig hit...
Med pinnen i högsta hugg så somnade hon i en bädd här inne...
Hahaha... Synd att man inte har kameran i närheten... Hon ligger och "sover" med pinnen utstickandes från munnen...
Hon har väl tänkt sig en härlig frukost då hon vaknar..
;P
De är en av min älsklingar de..!

Torsdag?
Ja... De måste stämma... Har en natt kvar... Fattar inte varför jag har att jag ska jobba helg!?
Men men...
Imorgon går man av till en väl förtjänt ledighet... Eller?
Hehehe...

Blev inga kakor inatt...
Var för springigt och jag gjorde kasslergryta att frysa ner...
Då fick man juh bort kasslern ur kylen...
Får se vad som sker inatt...

Neh... Ska kolla på lite omonterade stämplar...
Läste att de var billigast att montera själv...
Dock så har jag inte kommit till stadiet att jag vill ha gubbar, katter och andra filurer..
;P
Tror att de är mest de som gör kort som vill ha sådant...
Men jah hittade ett bra tips...
Man kan köpa akrylblock i A5 storlek och såga ur själv?!
De hade jag då inte tänkt på..!
Ett akrylblock som jag har kollat på att köpa går på ca 80 och då är de 13x10 cm...
Men nu kan man juh göra storlekar man själv vill ha..!
:D

Neh... Ska titta på stämplarna och lämna er ifred..
;P

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Nix den kanske jag borde se:P

2010-09-08 @ 17:58:44
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0