Drar i 100 knyck vilket jävla ös

Emma Eriksson - Bilägare

Mohahahahahaaaa!
Dock så får jag inte igång radion, behöver nån kod, men får ringa dem imorgon eller på måndag...

Men nu har jag en Mr.Ka...
Min lilla son (reg.nr.)...
;P


Ser så fin den står parkerad utanför garaget...

Nu kan man brumma på...

"Ska ni med!
På en raggartur med riktigt klös
Sitt brevid!
Drar i 100 knyck vilket jävla ös

Vi ska köra, köra fort som fan
Köra runt med bilen genom hela stan
Vi ska köra, köra fort som fan
Sladda loss och börna genom stan ikväll"

Mohahahahahaaaaa...
Vad mer?
Stressa på imorse, men de gick då bara bra...
Ny ätit, kycklinggryta och ris...
MMmmm...
Huvudet känns som om de hänger löst, men de fixar lite sömn...
Imorgon ska jag INTE ställa nån klocka...
Får se om man tar Mr.Ka till Nordmaling för att visa honom sitt andra hem...
;P
Då får jag passa på att scrapa lite...
Hämtat hem filuren och lämnat mitt andra åk åt mamma...
D.v.s min cykel, hon behöver en till jobbet och den står bara och skräpar, hade tänkt att ta den till Nordmaling...
Men de är juh nära allt ändå, så den får komma tillbaka till Ersboda...
Min gula cykel, den första cykeln som köptes ny till mig!
Passar då bra att min första bil jag köpte var hör och häpna gul..!
;P
Hehehehe..!

Neh, nu ska jag plutta runt på nätet innan man gör nå annat...
Funderar på att göra nån sida i albumet medans man slö ser på TV...
Karlarna får prata utav sig...
Fredrik kommer nog att sova gott inatt..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0