;P

Andra natten avklarad... Fick efter många om och men ihop min janssons...
Först upptäckte jag att de endast fanns en lök... Man ska ha 4-5... Men jag hackade på och snörde ihop den mellan larmen...
Då jag ÄNTLIGEN skulle få in den i ugn upptäckte jag att de inte fanns nån grädde..!
Tänkte nu får de bära eller brista och tog endast mjölk!
Hade verkligen inte tur med nattens mat, men som tur var så hörde jag av morgonpers. att de går lika bra endast med mjölk, så en suck av lättnad då jag lämnade bygget!
Hehe..

Även denna natt gick undan.. Men de är väl så då man har de man gör..
;P
10 ynka timmar, sen är man ledig igen...
Blir nog att scrapa i helgen... Längtar... Hoppas bara att man inte får en blackout igen..!

Neh.. Nu ska jag dona på innan de är dags att börja med maten...
Piroger blir de... Köttfärsen som vi åt igår kommer till nytta... Eller som blev över igår...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0