;P

Vet inte vad och varför jag är uppe nu...
Men tydligen har man väl sovit klart... För någon konstig anledning...
Tänk om man fick sova längre... Dagarna blir så rackarns långa då man inte har nå inplanerat...
Men men...

Gårdagen spenderade jag i Nordmaling...
Lite öm i halsen... Hmm... Säg inte att jag hann bli lite förkyld på våran lilla promenad igår..?
Aja... Hur som hellst var de ganska kul att dega på med trolldeg, dock som vanligt hade man noll fantasi...
;P
På kvällsidan fick jag spö av grabbarna i TV-spel innan ett Dextermaraton sattes igång...

Lördag... De känns då intes om en lördag... Känns mer som en onsdag...
Hahaha...

Neh...
Tror karln är borta..? Ska gå och kika...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0