Skulle låta Linking Park sjunga på...

Nu har man sett årets årgång av jurister...
Hoppas dock att jag inte behöver komma i kontakt med dem..!
;P

Jah... Dagen som sådan... Vaknade, klädde mig och svarade i telefonen...
En sak skulle jag inte ha gjort... Eller joh... Svara första gången var juh okej...
Fick en extra natt nu på söndag...
Men andra gången... Neh... Skulle låta Linking Park sjunga på...
De hade inte fått itag i den ENDA vikarien vi har och skulle ha ut mig i kväll och lördag...
Sa att lördag söndag kan jag ta, men i dag så är jag bokad och tydligen var den andra nattaren de med...
Hotade med att beordra ut mig, jag svarade då får chefen göra de, men jag vill bli utbeordrad inom 10 min, för efter de så far jag..
Hehe... Tur nog så valde chefen att beordra ut den andra nattaren...
Tråkigt för henne, hoppas att hon inte hade allt för stora planer... Men de kändes som om jag VERKLIGEN ville fara på detta...
Aja... Man kan inte göra så mycket... Hoppas de ligger på så att de inskolas nån vikarie...
Man ska juh kunna vara sjuk utan att man ska behöva oroa sig för att andra ska bli beordrade...

Men men..!
En sallad på detta och en bra film (Trollkarlens lärling) sen sitter man här...
Inte dumt... Inte dumt alls...

Fick i väg min beställning från scrapgalen, efter många om och men, fick inte koderna att fungera...
Men som tur är så har de en snabb kundtjänst!
Notera att jag INTE var sarkastisk!
;P
Så nu väntar man på paket... Funderar på att beställa nå mer...
Men vet inte vad...
Min stora önskan är... Eller EN av mina stora önskningar är att ha ett scraprum....
Eller en scraphörna... Eller nånting man inte behöver plocka ner allt och bära de fram och tillbaka...
Tar sin tid att få fram allt och inte prata om att plocka undan allt...
Men men...
Den tiden kommer väl med någon gång...

Värden ringde också idag...
Tydligen hade jag önskat ett klickgolv... Men nje... Sa att jag ville bara att de skulle notera att golvet i vardagsrummet var inte de bästa...
Han blev chockad och tror glad för att han skulle slippa betala..!
;P
Men men...

Neh.. Nu ska jag dona på med nå...
Kanske klicka i saker i en varukorg..!
;P

Har ingen aning om vad jag skrev i morse, så de kan stå samma sak...
Men min blogg, så mina vilkor... Neh... Men ha överseende då de var ganska stressigt denna morgon...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0