Emma nöjd!

Fredrik ska ha spö! Han skulle släppa utav mig i Nordmaling, men så hamnade jag här igen...
Morr... Halv sov och tänkte inte på vars vi var, då vi var i Oloffors såg han så nöjd ut...
Visste att nå var i görningen då han var så tyst...
Men men... Får fara imorgon...
Jag som hade tänk att pyssla heeeeeeela dagen..!
Fick juh de jag vann på Tradera idag!
:D
Nu kan man använda Cuttlebugen man köpte från England..!
Vann ett alfabet! Kostar mellan 8-1000 i affärer och jag vann de för 260+30!
Emma nöjd!

Höll på att ge en främmande man 300 kronor idag... Trode att de var Fredrik som stod bakom mig, han gjorde då de senast jag kollade, men då jag vände mig om så var de nån helt annan...
Men jag han hejda mig..!
;P
Annars skulle man väl bara stå sitt kast..!
Hehehe... Neh... Men vet i rackarns vad jag skulle ha gjort...

Har haft en mysig dag... Love and other drogs såg man... En äkta "tjej-film", den var väl bra, men liiiiite för söt för min smak..!
Men mysigt hade man ändå..!
Fick förhandsbiljetter till en film som jag verkligen vill se, men då jobbar man juh på tisdag...
Får se hur de bli... Kanske får ragga nån annan än Fredrik att gå på bio med...
Aja... De lär lösa sig, annars kommer den på film...

Idag har man bara köpt presenter...
Syrrans äkta man fyller år idag, han fick en vinare och en skylt (från Mia´s)... Fick och fick... Ska få...
Sen köpte jag en Hello Kitty spegel och kam till Lisa, även tre Pet shop djur...
Så nu är jag KLAR!
Ska  bara slå in...
Hatar att slå in vinflaskor...
Hmm.. Hur ska man göra?
Googla..?

Neh... Ska lämna över datorn till Fredrik... Fast igentligen så borde han fått stå sitt kast då han INTE släppte utav mig!
Så de så!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0