Morr!

Min arbetsvecka börjar nu... Eller ikväll... Och sträcker sig till torsdags morgon..!
Härligt!
Skönt att få vara i farten igen..!
;P

Igår blev de inte så mycket gjort... Ändrade om lite ovan på garderoben... Men inte så mycket mer...
Fredrik sa att jag skulle få möblera om, KANSKE, efter han hade pratat med sin bror...
Samtalet drog ut på tiden och då han väl var klar var jag hungrig och lite smått irreterad över att jag inte fick klartecken innan han ringde, skulle ha varit klar då...
Men men... Vi bägge kinkade ner oss en stund, så de blev ingen möblering..!
Morr!
Att han ska ha så svårt för förändringar?!
De är juh inte som om han lyfter ett finger... Ända han kommer att märka av är att datorn kommer vara av medans skrivbordet hämnar i andra hörnet...
Hehe...
Sen tror jag att han hade bestämt sig för att inte gå med på de innan han ringde...
Då är de juh bättre att säga de redan då... Eller?
Aja...
Karlar är som de är... Orka tjaffsa..?

Idag vaknade man utav att Fredrik sprang som en galning och hans telefon ringde...
Tydligen blev de en Ume-tripp för honom idag...
Kul kul...
Då får man roa sig själv... Om man inte visste att han kommer brinna av rejält, så skulle man ha möblerat om..!
Hahahahah...
Ska inte utmana ödet...
Hehe...

Men men... Fick en myskväll iallafall..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0