Eller...

Då är man här igen... Blev en sväng till Nordmaling då de inte blev som man hade tänkt sig idag...
Traskade HELA vägen till Konsum, köpte en karaff, korsordstidning och sen var jag sugen på nå smarrigt... Gick och kollade länge på godisavdelningen tills jag bestämde mig.. En apelsin fick de bli...
Bäddade ner mig i soffan och började klura på korsorden...
Då fick man besök och blev övertalad att fara in till stan ändå...
Bara att svida om och brumma iväg...

Transformers 3 blev de... Bra, men man märkte många fel... Men bra... Så... Jah... Väntar på Harry Potter...
Tänkte köpa del ett idag, men de hade inte de på Maxi, så de fick bli en annan film...
Nu ska man koppla av och sen sätta på filmen och krypa under täcket och se...
De är en skräckis, så jag hoppas att någon av grabbarna vill se... Ensam vill jag då inte vara...
;P

Åh! Glömde juh att säga...
Jag väntar paket... Eller... Jah... Fredrik väntar paket..!
Halva priset kan man juh inte tacka nej till och då jag inte har nå kuddar till mina distresser så passar jag då verkligen på... Tror att de blev nå distresser också...
Men men..!

Neh... Kolla runt innan man ska lämna över datorn till nästa som står i tur..!
;D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0