Eller..

Äntligen så är denna dag snart över.. Imorgon väntas jobb... HÄRLIGT... Skönt att slippa sova..!
;P

Dock så slutade dagen med en överraskning... Tydligen blev de sängbyte mellan lägenheten och Baggård...
De kunde jag lätt vara utan...
Blöh...
Dock så måste jag erkänna att de blev lite luftigare..!
;P

Jah... Flyttgubbe är INGET man vill bli då man blir vuxen... Eller.. Jah... Mer mogen...
Som tur var så höll hissen första lasset sen vart de trappen...
Tur nog så hann vi med alla större möbler, var bara lådor och nå annat bråte trapp vägen...
Jag hatar att gå i trapp, är så klumpig vars jag sätter fötterna utan en stor låda som blockar synen, så de gjorde inte saken bättre att trampa upp och ner med saker...
Lungt och säkert blev de för min del... Sen gav jag upp och skurade ur nå överskåp...
Flytta är kul om man flyttar själv eller om man får ställa till saker och leka inredare...
Annars är de bara kul första saken sen är man less...
Aja... Dagen är över och nu får grabbarna städa ur alldelens själva..!
Hahaha... Visst är de skönt att jobba..?
Nå att skylla på..!
;P
Neh... Sista gången jag hjälper eller flyttar över huvudtaget!
Okej då... En sväng norr ut kan jag vara med på om IKEA lovas....
Dock så vet jag ínte om man kan ta deras ord då jag blev lovad GaKås senast...
Hehhe...
Aja.. Annars får väl man virra omkring där alldelens själv..
;D

Min bakishet fortsätter...
Har ingen ork...
I hate it...
Trött, men kan inte sova.. De funkar väl ihop?
Not!

Aja... Hmm.. Nu måste man räkna... 3+4+3=10...
Rackarns... Har man bara tio dagar att avverka innan de är semester?!
ÅÅåå... I år så känns de som om jag lika gärna kan jobba...
Men men...

Neh... Ska dona på och hoppas att John Blund är generös i natt...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0