Okej då...

Min pysseldag blev inte så pysslig... Åkte med Fredrik till N-maling och startade med att dona på och kolla lite på de nya sakerna... Sen bestämde jag mig för att göra tio rosor innan jag började på riktigt och de var typ de jag hann...
Okej då... Dona liiiiiiite på LO:en innan Fredrik ringde och sa att vi skulle fira en filur, som verkligen lyckats, med att äta på La Casa...
:)
Gott var de, men min pysseldag..?
:(
Kändes skönt att få dona på... Slipper tänka så mycket då... Eller man ska väl säga känna efter...
Neh.. I morgon tar jag min kära och brummar iväg...
Ska bli skönt att låsa in mig i min lilla värld och bara vara... Utan att förstöra eller vara i vägen...

I natt hoppas man på sömn... Har nyss sett Trubbel i paradiset, så ska nog bädda ner mig...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0