Att sitta och pyssla och bara koppla bort - De gör livet enklare!

Ni kanske märker att de INTE blev möblering...
Han kom med ursäkt efter ursäkt och jag gav upp!
Blir lite less att man ska måste tjata sig till allt...

Men jag scrapade mig lugn...
;P

Här kommer de:


Tillbaka till cirklar!
;P
Hehe..
De tog inte länge, men detta är en skisstävling som Svensk Scrapbooking har och jag kunde INTE motstå!
De är som roligt med skiss tävlingar, då får man dona på med de man inte vanligtvis gör!
Mina nya papper fick jag använda (de mönstrade), samt almenacke-stämpeln, nya blommorna och den nya Distressen (färglagt den röda cirkeln och bokstäverna)!
Mycket nytt..! Har juh satt de som mål att testa innan jag köper nytt...
Iallafall till en viss grad... Tror inte att jag orkar hålla ut tills man har använt alla nya stämplar man har "gömt" undan..!
;P

Men men, nu ska jag fortsätta...


D:et kom inte med på bilden... Men 2 QK`s alfabet på samma... Är som KÄR i mitt nya (METRO), de är så litet och läckert...


Jah.. Den 20 augusti brummade vi hem med alla dessa prylar..
Fattar fortfarande inte hur vi fick plats...


Hittade mina pärlor som jag totalt glömt bort.. Passade på att göra hängande dinglande saker utav dem...
Allt funkar med lite ståltråd...
Hehe...

Jag fattar inte varför jag ska ha så svårt att skära i 12" papper?!
Här fick jag dissikera TRE!
Huvva! De blev juh mycket papper kvar då jag endast tog 2 cm, men ändå..!
De sitter SÅ rackarns långt inne!
Men hittade inge pappersbitar som passade in riktigt...
Neh.. Ska skärpa mig!

Riktigt nöjd med den senaste beställningen... Har nog att göra med att den hann komma innan man går på...
Annars skulle jag nog inte kunnat scrapa nå mer denna vecka..!
Emma är SÅ glad!
Att sitta och pyssla och bara koppla bort - De gör livet enklare!
Speciellt med tanke på vad som har hänt och vad som sker runt om mig...

Neh.. Nu ska jag surfa, sen ska jag nog tacka för mig...
Känns lite konstigt att man jobbar i helgen då man gick av i måndags, men de känns gott ändå..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0