Så de så..!

En dag spenderad i lägenheten, dock så hann jag inte göra klart, satt och ojjade mig för att jag vill ha VITA blommor som jag inte har...
Gjorde en rackare, men sen kom jag fram till att de kommer att ta alldelens för lång tid, får börja med de nästa gång istället...

Annars hann jag mycket annat...
Stansat ut lite små saker åt en filur, pratat och donat och sist men inte minst möblerat om...
Tog mig i kragen och flyttade mina saker till köket...
Känns mycket bättre att man ratar på där inne och slippa ha så klottrigt i rummet OM man nu får främmande...
Är rätt så nöjd med hur jag fick till de... Dock är alla saker inte på plats...
Får flytta allt efter som man scrapar så man ser hur långt bort man kan ha saker..
;P

Blev även av med mitt soffbord... Ser TOMT ut i rummet, men ska ta dit ett annat så jag har...
Vad gör man inte för kärleken?
Blev då bättre här, de tidigare bordet var alldelens för stort för soffan, men de blev bara bättre inte bra...
Hahahah...
Ska se om man lyckas övertala karl... Eller.. Neh... Han får ha som han vill ha...
Orkar inte lägga energi på att övertala...
Så de så..!
Bytte gardiner, hittade några som passade bättre...

Är så nöjd att de blev mindre "klotter" i lägenheten...
Kom till och med ut på balkongen...
Upptäckte att jag håller på att odla björk i balkonglådorna, så nu vill man juh inte slänga dem...
De får va kvar, får se om de överlever vintern... Vem vet... Om ett par år så har man ett träd..!
;D

Neh, nu ska jag dona på...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0