Fyra och fyra...

God morgon god morgon, hör ni fåglar sjunga glatt..?



Lite humor på morgonen slår aldrig fel..!

Ännu en natt med kass sömn...
Har legat och pratat hela natten....
Fredrik har försökt sova..!
Han la sig i soffan ett tag, men han slapp inte undan...
Hehe..!
De är så underligt...
Då jag inte kan sova då snarkar han hur lätt som hellst...
Då jag kan sova har han problem..!
ÅååÅ!
Varför kan vi inte ha sömnproblem samtidigt!?

Jaha...
Bartolomeus har namnsdag idag...
Säg de snabbt tre gånger...
Någon som har nån att gratta?

Hmm, dagen är planlös ännu en gång...
Men de brukar vara bäst så..!
Då kan man bara pilla naveln och njuta av de lilla liv man har..!

Igår började jag virka ihop lappar...
Fyra och fyra...
Har en plan, hoppas att de blir bra...
Men de återstår att se..!
Ser då läckert ut redan nu...
Den som ser filten får ha i åtanke att man är självlärd och inte följt nå mönster, kan inte ens läsa sånt..!
Jag är rätt så nöjd än så länge..!

Neh, neh... Om man ska gå och rata på en sväng..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0