Han svamlar och svamlar...

Nu har man pysslat...
Fredriks myntsamling skulle in i plastfickor...
Han gjorde femmorna sen försvann han...
Så där satt man...
Man var klar då han kom upp...
De var inte nog med de...
Jag öppnade min käft och sa att han kunde juh lägga in en lapp på årtal då de inte tillvekades...
Vem tror ni satt och fick pyssla in dom?!
Sen råkade jag säga att de var juh lättare att hålla koll på om man hede in en lapp, de skulle jag inte heller ha gjort...
Så nu har man duttat in, klippt och räknat så man vet då vad man kommer att drömma om..!

Suck suck suck...
Nu sitter han på Tradera och kollar på mynt..!
Han samlar och jag ska dutta på...
Känner mig som en slav, om man nu kunde ha varit en annan sorts slav istället!
*Blink Blink*
Hehehe...!

Aja, huvudsaken han tycker att de är roligt...
Kul att han har en hobby..!

Hmm, man har inte duttat på med så mycket annat...
Sett på E!, mycket bra program där..!

Imorgon får man äntligen titta på Projekt Runway..!
Yeeeeeeeeeeeeh..!

Neh...
Han svamlar och svamlar...
Ska väl vara artig och sätta mig med honom en stund...
Då håller man då koll på vad han lägger bud på..!
Hehehehe..!
Man får inte vara dum..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Lina

Ne sant! Man får inte vara dum! ;)

2008-08-20 @ 11:29:37
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0