Gone till november...

Nu har man tagit sig hem..!

Ska snart ta tag i nyår...
De blir go´maten och sen myspys...
Ska bli roligt att se hur Ronja och Blaze reagerar...
Hoppas att de inte blr lika stressade som förra året..!

Men men..!
En snabbis på Lindex hann man medans resten druttade runt på systemet...
Hittade nå trosor, men kändes för drygt att köa för ett par..!

ÅÅåå! Andreas förstörde min Move it move it..!
Nu har man Wyclef Jean Feat. Mary J. Blige -911
Fick inte ut nån Embed på youtube..!
Rackarns..!
Han lyssnade man mycket på förr..!
Gone till november är också svinit bra..!






HA! Jag fann den..!
Men fick inte videon..!
Men de är juh låten man vill åt..!
Hehe..!



Vad tycker ni om denna versionen??
Hahaha..!
De funkar juh..!

Neh, nu ska man sluta rata sig..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag måste nog lägga min röst på den nedersta!

2008-12-31 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0