Han ser juh ut som en rymling från mentalsjukhuset i den..!

Shoppat shoppat..!
Huvva huvva..!
En kofta, en kjol, strumpbyxor och benvärmare...
Resten har man förträngt..!
Åh, köpte en slips åt pappsan med..!

Fick hem halsbandet som jag vann..!
Mycket nöjd må man säga..!
Hehehe..!

Idioten Fredrik säger jag bara...
När vi hade just passerat Baggård skylten imorse så upptäckte jag att han hade på sig en mössa som jag hade virkat...
Svart med lite silverinslag och toffs...
Ser ut som en häxhatt..!
Idioten skulle ha på sig den idag..!
Aja, drog av han den och gömde den..!
När vi skulle hämnta Lisa så drog han på  sig den..!
Pinit pinit..!
Alla barnen stirrade med gapande munnar..!
Hehe... Lisa skrattade och prang och presentera honom för allt och alla..!
Väl i bilen fick jag av han den igen, kastade fort ut den på parkeringen utan att han märkte...
Men tror ni inte att mamma öppnade käften..!
Aja, har kommit överrens om att han får ha den i Baggård..!
Han ser juh ut som en rymling från mentalsjukhuset i den..!
Hahahahaha..!
Och då är man snäll!
LOL!

Neh neh..!
Nu ska man städa, sen blir de till att göra botten på smörgåstårtan klar...
Sen ska man slå in pappas slips...
Oj oj oj..!
Aja, man får sova någon gång..!

Neh ska dra igång de hela..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0