Hoppas att jag får igång den..!

Nu är man vaken och PIGG!
Fattar noll..!
As trött men kan inte sova..!
Men men, får ta igen mig imorgon..!

Nå tjaffs hände då jag skulle stämpla ut imorse...
De stog att jag redan hade stämplat ut..!
Så nu har man ringt kommun och funderat...
Min självservice funkar inte, endast min som inte funkar på hela bygget, så man kan inte dutta på själv...
Annars skulle man nog ha löst de..!
Hoppas att jag får igång den..!
Tydligen ska man "godkänna" dagarna och de går bara att göra på intranätet..!
Neh, tänk om man fick behålla K3:orna...
Om man fick flexa skulle de vara en annan femma...

Neh, tänkte bädda ner mig i soffan och försöka ta de lungt..!
Se om man får snarka...
Jag vaknade 11 minuter över 11 imorse..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0