Är som lite prat sugen...

Suck, man vaknade ensam i den stora sängen..!
Fredrik har åkt..!
ÅååÅ!
Trodde att jag skulle få sova längre...
La mig runt tre inatt...
Tänkte att man skulle passa på då man jobbar i natt..
Men de gick inte så himla bra..!

När man kollar ut så upptäcker man att de är inte så himla fint väder...
Och jag som ville kratta..!
Men de får bli en annan dag..!

Jaha..!
Vad ska man göra nu då?
Är som lite prat sugen...
Kanske ska ta och ringa någon...
De är sällan man är sugen att prata i telefonen...
Jag är och kommer alltid vara en SMS-människa..!
Hehe..!

Neh, ska sätta mig och se Våra bästa år...
Spelade in från igår..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0