Dags för nästa..!

Jahapp..!

Här har man kämpat i två dagar, för att sedan inte få se när Koopa dör!
Fredrik fick ta över medans jag gick på toan för att göra mig klar för sängen..!
Så hör man, du måste nog skynda dig...
När jag kommer in så är han död..!
Missade till och med kyssen..!
ÅåÅ!
Bara att börja om..!
Neeeh, nu är de varvat och klart...
Dags för nästa..!

Hehe..!



Neh neh, nu ska man tacka för idag och snarka..!
Får se om man lyckas locka med karl..!
Annars är de rätt så mysigt att ligga och mys-pysa med vovvarna..!
Ronja är all karl man behöver..!
Hehe..!

Hade tydligen vunnit ett S.N.Ö halsband...
Hoppas att de är den som jag tror att de var..!
Annars får mamma den, om man inte behåller den för rolighetens skull..!

Neh..!
Natti natt..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0