Man är som slö...

Efter många om och men så fick man in bilden på apan..!
Nå?
Tror ni att hon kommer att ta den på allvar?
Hehe..!
Inatt virkade jag ännu en, fast inte lika många krumelurer och inte lika "utklädnings-aktig"..!
Får ta en bild senare..!



Fredrik har då beställt en svart silver till haloween, men jag tror icket de...
Har inge garn och sen tror jag inte att jag vill se han i den...
Nog för att han tar alla tillfällen i akt och drar på sig den, men nu är den undan stoppad..!
Hehe..!

Nu har man gjort första medicineringen på Ronja, hon tyckte inte att de var kul...
Men hon är en DUKTIG hund!
Hon tar efter mig..!
Neeeeh..!
Haha..!
Nästa blir på fredag...
Stackarn...
Sen köpte vi hem en salva som vi ska pröva smörja på Blaze´s ena tass, hon haltar ibland ute...
Kanske är en spricka, de är så svårt att se på henne, hon har så små trampdynor...
Aja, bara sjuklingar i detta hus..!
Hehe..!

Nu har man donat på, rätt så slött ändå...
Har tänkt och kollit fram till att lägga alla halsband i en slål hä på databordet..
Oj oj oj, den blev full direkt och ändå är de inte alla, har dom som man sällan har i en låda i vardagsrummet/köket...
Tänkte att de får ligga i skålen tills man far på IKEA, fick en bra idé av Anna..!
Hehe..!
Sen har man bäddat deras sängar...
Nu är de klart att dom kommer, annars kan mamma ha lätt för att säga och planera men inte genomföra...
Men de ska bli skoj, hon och Lisa...
Toan, ja vad ska man göra med denna toa..?
Blir de också dammigt hos er på den "PIP" toan efter en dag?
Nog för att dammisarna kommer fram dagen efter man har dammsugat och torkat golven...
Ååå, kan dom inte hålla sig bort..?
Ibland så undrar man om hur mycket/lite damm man skulle ha haft om man inte hade hundar...
Men jag tror inte att de gör så stor skillnad...
Jag tror då inte att de är så mycket hundhår i dammråttorna...
Hmm, vem vet...
Man kanske ska dessikera en och kolla..!
Hahahahahahaha..!
Får väl ta och göra de ikväll, fånga in några och kolla innehållet..!
LOL!

Neh, man kanske ska dammtorka..
Man är som slö...
Men man piggnar väl till inatt..!

Drog upp för fönstret...
Så nu kommer solen sig in på morgonen..!

En kompis hörde av sig och sa att de snöade hos dom..!
Rackarns...
Har inte vågat kolla ut..!
Får göra de då man har städat klart..!

Neh, om man ska ta tag i saken..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0