Nu har man donat på..!

Hooo hooo..!
Man känner sig som en nattuggla...


Snart så går man av...

Då blir de till att snarka..!
Hehe..!
Idag ska jag kolla hur länge man kan sova utan att ställa en klocka eller Fredrik..!
Haha..!
Jag tippar på att man kommer att vakna vid fyra tiden...

Hoppas att man är vaken till "Halv åtta hos mig", men de är nog ingen fara..!


Nu har man donat på..!
Lyckades klura ut hur man ska vika för att få lakanet fint i mangeln...

Dom har så kluriga lakan, dra-på-lakan...

Ett h-vete att mangla, men jag tror att man har kläckt svaret..!
YES!

Sen har man gjort ärtsoppan...

Hmm, vad säger man om den..?

Varken bu eller bä..

Följde receptet, men de är svårt då man varken vet hur den ska se ut eller hur den ska smaka...

Men men, gjorde en smulpaj, så de behöver då inte gå hungriga...

Sen har man rullat ett X antal chokladbollar..!

Konstig natt då man inte har haft en TV i bakgrunden..

Tur att man har radion...


Neh, ska dona på..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0