Men nästa gång ska de bort..!

Thablaa tjablaa!

Nu har man kommit sig hem..!
Stan, mat, bio, handla och sen har man agerat packhjälp...

Stan var kung idag..! Hittade en kjol!
En lite längre än min favvis så de blir nog bara bra..!
Sen blev man bjuden på MAX, så grillad kyckling-sallad fick de bli...
Gott, men man kunde ha varit utan de där gischet... Vet i rackarns vad de nu var...
Men nästa gång ska de bort..!
Haha...
Sen vart man bjuden på bio...
Gratis är bra eller hur??
Neh, bio brukar oftast Fredrik bjuda...
Oftast han som vill fara...
Men nog har de hänt att man har bjudit igen.. Men man kan då inte säga att de är lika ofta..
Hehe, jag bjuder på filmer som jag vekligen vill se och han bjuder på filmer han verkligen vill se...
Och han vill typ se allt... Så...

Hittade en tröja på MAXI, ibland har man tur och hittar basgrejer där...
Ångrar mig att jag inte köpte den jag såg på Kaphal...
Svart trekvartsärm men lite stickat... Men man blev tvär snål....

Imorgon blir de en till hyresgäst här ute, eller kanske inte förr än måndag...
Hjälpte till en sväng, dock inte så mycket eftersom vovvarna hade varit själv rätt så ofta...
Men ska hjälpa till att lasta på några soffor imorgon med...
Varför är de alltid roligare att dutta på hos andra än sig själv?!
Har då bestämt mig för städning imorgon.

Åh, höll på att glömma att säga vilken film vi såg..!

Eagle eye



Den var svinit bra..!
Värd att se..!
Man kunde inte lista ut så himla mycket..!
Ni måste se den..!

Neh, nu ska man packa upp de man har shoppat..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0