Men men, man går runt..!

Tjoho tjohapp!

Nu har man tagit sig hem med nöd och näpp..!
Körde själv för första gången, bilen är juh fixad..!
När man kom dit var parkeringen full förutom en plats...
En smalling... Tog mig då in..!
När jag skulle ut så hade de parkerat bakom mig, men med lite vridningar så kom man sig ut...
Men jag höll på att köra till Levar...!
Hehehe..!

Nu har man fått lönepapper...
De märks att de är semestermånaden, ingen ob alls...
De gör rätt så mycket på en lön...
Men men, man går runt..!
De är huvudsaken..!
Haha..!

Neh, nu ska man på bio tydligen...
Jag vill på stan och han vill på bio, så vi går ahlva vägen var..!
Inte dumt va?

OooOoo!
Bidde lite billigare än vad jag tänkte med PlayBoy-väskorna..!
Tydligen kunde man samfrakta..!

Neh, nu ska jag byta om...

Pice Out..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0