D.v.s. innan jag var född..!

Hur kan de komma sig att de är så olika..?
Ronja är som en linslus, alla bilder man tar på henne blir bra...
Lillan är anti kameran..!
Sitter så fint, men när man trycker på knappen så rör hon sig..!
Älsklingarna mina..!



Nu ska man njuta av sista natten för oss själva...
Imorgon så kommer pratkvarnen..!
Patrik skulle köra henne till Nordmaling eftersom Sture inte ville ha henne på bussen...
Vad skulle kunna ske?
De är juh mer bil olyckor än buss olyckor..!
Aja, hon kommer sig hit iallafall..!
Tänkte att vi skulle baka bullar och göra påskkort...

Jag har juh påsk pyntat idag!
Hittade pynt i kistan då jag skulle lägga i gardinerna..!
Den gick nätt och jämt igen..!
Så blir nog inga fler gardiner..!
Hehe, som om jag skulle kunna hålla mig!?
De får nog bli en ny kista... Eller iallafall ett nytt ställa att ha gardiner på..!
Fredrk snackar om att he ut dom på loppis..!
Men då ska han skiljas från sitt rat med..!
HA! De kommer då aldrig att ske..!
Han har sparat plast tofflor som var inne för 25 år sen..!
D.v.s. innan jag var född..!
Oj..!
Neh, inga mer tankar på ålders skillnad..!
Han är ung i sinnet iallafall, fast ibland så undrar man..!

Neh, nu ska man väl bädda ner sig och se på madagaskar två...
Hmm.. Visst är de tvåan...
Aja, den senaste iallafall..!

Renskrivningen blev gjort, men tummen sitter fortfarande kvar...
Har fortfarande inte laggt bort rentvätten..!
Får väl göra de nu..!

Neh!
Skynda mig så man får snarka..!

BYE!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0