Snart bär de iväg...

Efter många om och men igår så somnade man..!
Hatar då man inte kommer ihåg namn..!
Man blir så irreterad..!
Men ingen chans i världen jag hade kommit på de..!
Fredrik kom bara med Luke Skaywalker..!
Han var inte till så stor hjälp, kunde inte ens R2-D2..!
Hehe..!
Och vi har varit på utställningen..!
Man kan då inte tro de..!

Aja!
Snart bär de iväg...
Men inte utan att ha sminkat och kanske klätt sig..!
Har segat mig lite..!
Är juh "nattare" nu, så morgonen är väl inte min vän..!
Hehe..!
Neh, så farligt är de inte, men de tog et tag innan man blundade..!

Får se hur mycket pengar de går åt idag..!
Neh, nu traskar Fredrik på..!
Som tur är så kan han inte lämna mig..!
Då blir han fast i Nordmaling..!
Mohahahahaha!
Ska tydligen köra dit saaben så Maria tar sig hem idag då hon kommer med bussen...

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0