Emma kan de omöjliga!

Tack Anneli!
Där släppte en sten från mitt hjärta..!
Fast Fredrik är nog mer orolig än jag..!
Hahahaha..!
Har bestämt mig för att förtränga de tills den 21 april kl.12.00..!
Hehe..!

Oj oj oj!
Så skönt de är att ingen klocka ringde denna morgon..!
Hmm...
Visst är de torsdag idag?
Aja, de visar sig..!
Skulle ha lämnat in bilen, men han som skulle göra de var efter i arbetet...
Så de blir väl nån gång nästa vecka..!
J*vla besiktning!
Alltid ska de hitta nå!
Knackat hål i älsklingen!
Då borde juh de laga henne också!
Hehe, om de ändå vore så!

Nu är de bara timmar kvar innan tystnaden bryts..!
Imorgon ska juh Lisa komma..!
Badkläde-jakten funkade inte så hima bra igår..!
Ååå..!
Men jag har juh reserven..!
Den får väl duga..!

Hängde upp mina nya gardiner igår..!
Vet inte hur, men jag råkade stryka mig på överarmen..!
Emma kan de omöjliga!
Så nu har man ännu ett märke..!
Behöver inte tatuera mig..!
Rackarns, jag skulle juh ha gjort nå fint utav de..!
Istället för ett långt sträck..!
Hehe..!

Vad ska man hitta på idag..
De var då en bra fråga..!
Pilla naveln skulle sitta skit skönt..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0