Nu är hela flocken samlad..!

Vaknade av nå underbart..!
Fredrik kom och gav mig en kram, lillan la sig på och pussade en och Ronja la sig vid sidan  om och skulle ha kel..!
Säger som Fredrik sa: Nu är hela flocken samlad..!

Rätt så mysigt imorse...
Fredrik kom kvart i sju... Så Blaze fick följa med mig runt på larm och vara med på rapporten...
Gick bara bra... Hon var så duktig... Sa åt henne att stanna då jag skulle följa med en på toa...
Och hon satt så duktig utanför dörren... Inte ett pip..!
Sen charmade hon personalen..!
Dock trodde de att hon hade varit med hela natten, men jag förklarade som de var..!

MYCKET skönt att slippa utan torkarblad...
Regnade som rackarns och många möten...
Sen gjorde de inte saken bättre att de var halt som bara den!!!
Men Fredrik gjorde de bra...
Körde 50 hela vägen, stannade mycket ofta och flaxade på med de bladet vi har för att kunna se nå...
Men men... Var hemma runt åtta...
Fredrik tänkte lämna mig på parkeringen och fara till Baggård...
Den rackaren!
Jag hade juh ingen nyckel, så jag skulle inte ta mig in..!
Igentligen skulle jag ha väntat ca 15 minuter, så han skulle behöva vända, men så dum är jag inte..!
Hehehe..!

Dagens stora fråga lyder:
Vad säger man till någon som inte vill leva längre?

Mitt svar var: De sker då de är meningen att ske... Att man ska njuta av den lilla tid man har på jorden...

Och sen massa annat... Men vad säger man..?
Man blev som tagen på bar gärning...

Aja, får klura vidare på de...

Men men... Mycket ovanlig morgon, vilket är skönt...
Kul att de skiljer sig till "vardagen"...
:D
Men dock blir bilen väl fixad och då är de tillbaka till vanligheten...

Neh, nu ska jag tippa omkull och mysa på med Fredrik..
Härlig soffa... Man kan bara ligga på hans mage och höra den bubbla..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0