...

Nu har jag sovit och sovit och sovit..!
Eller rättare sagt halft legat och tittat i taket..!
Dum nog så såg jag lite utav Schindlers list igår innan vi la oss..!
Tror ni inte att man har halft legat och drömt om sånt där?!
Huvva.:!
Tur att man inte var född..!
Jag kan fortfarande inte fatta hur de kunde få tag i så många soldater!?
Varför inte tyskafolket protisterade!?
Var de så pass manipulerade eller ville de inte inse vad som skedde?!
Aja, nog om de ...

Inatt så jobbar man..!
Skönt skönt..!
Nu har man fått tagis igen sig rejält..!
Sen är det bara tre nätter sen är man ledig igen...
Så fort är de gjort..!

Neh... Tredera mig, sen får man slappa..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0