Goa Göteborg..!

Man fick komma sig till Nordmaling!
Hehe..!

Nu har man köpt tyg..!
Hunnit små sytt lite...
Är klar med de mesta på överdelen, vågar inte sicksacka, vet inte om maskinen klarar utav de...
Så de spar man tillsist..!
Sen skulle jag vilja få itag i nå annat resårband...

Imorgon är de att försöka få fast kjolen i toppen så att de räknas som en klänning.:!
Håller tummarna att de går vägen..!
Ska kolla om de funkar med att ha tyll längst ner..
Blir nog att köpa hem nån meter..!

Hmm, de som är jobbigt är att man kör utan mönster, så de gäller att pröva sig fram..!
Undrar hur många nålstick i bröstet man har fått..!
För att inte tala om de två gånger jag träffade bröstvårtan!
Aj aj aj!
BH i fortsättningen.:!
Hehe..!
Men troligtvis så blir de inte så himla många prövningar när man fäste kjolen..!
Håller tummarna på de iallafall..!

Huvva..!
Man har för mycket i huvet för att kunna sova..!
Men men, ska göra ännu ett försök...
Ska då inte börja fästa kjolen, för då slutar de med att man gör den så klar som den bara kan bli..!

Fråga mig inte vad jag ska ha den till..!
Gör de bara för att man ska ha nå att göra...

Har även sett melodifestivalen...
Goa Göteborg..!
Jag fattar inte att Mari inte gick vidare..!
Hmm, kan ha fel, såg inte röstningen.:!
Hahaha..!
Maria bjöd på smörgåstårta..!
Mumma..!
Inte nog med de så gjorde jag Fredriks favvis..!
Fläskfilegryta med potatismosbullar..!
Mumma Mumma.:!

Neeeeeeeeh..!
Märker att man samlar..!
Ska natta mig..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0