Meep meep!

Passande natt att vara ensam igen... Not...
Men som tur var så blev de ingen matlagning...
Hehe... De är juh alltid nått..!

Snart har man bara tvättstugan kvar..
Skönt de, om man vore så gott som klar så skulle man klättra på väggarna..!
Hehe..!

Neh, nu ska man väl röra på sig..!
Hoppas att man får sova i mer än tre timmar idag...
Men konstigt nog så är man inte trött...
Men jag jobbar som bäst då man har sovit lite..!
Hahaha..!
Men jag kände mig slö då vi stog och väntade på Andreas skulle göra sig klar för promenix igår...
Bangade ur totalt, bäddade ner mig i ett varm täcke och lät karlarna gå för sig själv..!
Lika skönt var de...

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0