Men inte helt mitt fel..!

Pigg som en piggelin är man..!

Dock gjorde man de misstaget att ta fel på datum...!
Men inte helt mitt fel..!
Kollade i kalendern och såg att de var fettisdag på tisdag...
Men de var nån som hade blickat en vecka framåt..!
Men men, semelbullarna klarar sig i frysen..!
Så går de när man ska vara snäll..!
Hehe..!

Förutom de så har man gjort fläsklägg..!
Tog fel på fläsklägget och doppade tummen i kokande gryta, lätt att göra..!
Hmm, nje, men när jag skulle doppa i köttet och prata med kvällen så  fick tummen sig ett rejält bad...
Bara att hålla maskenoch fortsätta snacka, bäst att passa på innan man vart själv...
Dum nog så låssades jag att inget hände och sköljde inte utav den i kallvatten...
Nu är den öm och röd..!
Haha, man behöver då inge nagellack..!

Neh neh..!

Nu ska man ta sig ett ryck..!
Imorgon hoppas man att man får sova iallafall till ett...
Men eftersom Fredrik är borta så har jag mina aningar att de inte blir av...
Hundarna är så närgångna när han är borta..!


Neh, har inte tid att sitta här..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0