Zzzzz

Snark...
Trött men ändå pigg...
Hur kan de komma sig??
Aja, man är då uppe...

Solen skiner..!
Så skönt..!
Då kanske de inte blir så kallt för vovvarna i bilen..!
Men ska ta med oss ett täcka som de kan bädda ner sig i...
Har för mig att mamma sa att moster skulle ta med sina hundar och att Maggan sa att de kunde ta in dem...
Aja, mina trivs då i bilen...
Annars har vi juh Wille och Lisa som håller de sysselsatta..!
Ingerd hade tydligen velat ha ett hundrum som alla kunde släppa sina hundar lösa i...
Aldrig... Mina skulle nog bli uppätna..!
Hahaha..!
Mamma sa då att jag skulle inte ens tänka tanken att göra de...
Allt kan juh ske bakom stängda dörrar...
Men men, de är rena och fina..!
Så lena, man kan inte sluta klappa dem nu...
De var lääääängesen de doppade sig...
Som tur så är de inte så skitiga utav sig..!

Neh, ska kasta mig in i duschen så att håret hinner torka..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0