Han är så söt..!

Det blev to do..!
Nu är de om möblerat..!
Sängen, stor (j*vla) hyllan och byrån har fått ny plats..!
Fredrik märkte ingen förrän jag hade fått hyllan på plats..!
Innan dess hade man fått ut sängen, dammsugat, tömt skåpet, dammsugat lite till..!
Hehe..!
Men men, han sa som inget...
Orka bry sig, vill han inte ha de så får han möblera tillbaka...
De är bara två tavlor som ska få ny plats, men de orkar jag inte nu..!

Hundarna blev super glada..!
Ronja hittade sin favvis leksak och Lillan hittade massvis med go´saker..!

Har slagit vad med Fredrik, om vad ska jag inte säga..!
Men nu ska han spara halft skägg..!
Hehehe..!
Han är så söt..!
Han hatar att ha skägg, men nu måste han, iallafall tills i mars..!

Neh, nu vill karl se på arga snickaren som jag har spelat in åt honom, men han kan inte backa..!
Så de är lika bra att visa honom...

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0