Slött men sköööööönt!

Nu är man uppe och hoppar..!
Klockan ringde för 20 min sen, ska erkänna att jag tog mig en snooze..!
Hehe..!
Sköööööönt..!

Två kalas ska man på idag..!
Härligt härligt, sen blir det bio..!
Gratis är alltid bra..!
Hahaha..!
Om man bara slapp att vara ute..!
Kallt..!

Oj oj oj, innan man somnade igår..!
Fredrik var pigg och de gör inte saken bättre..
Han ska alltid ligga och små jävlas..
Ett så sa jag åt honom att han skulle gå och se TV en stund..
Har han inte somnat efter två filmer, så är de lika bra..
Även fast man låg där själv så kom inte John Blund nå snabbt..!
Hahaha..!
När man just börjat slumra så kom han tillbaka, trött som tur var..!

Neh, nu ska man fundera vad man ska ha på sig..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0