En opium säng..!

Mys dag..!
Ännu en..!
Dock blev man solbränd på höger sidan..!
Aj aj aj, säger jag bara..!
Sen fick man en haklapp..!
Hahahaha..!
Så nu är man till hälften kräfta..!
Hann en vända till på marknaden..!
Vovvarna var sååå duktiga på bägge ställerna..!

Som vanligt då man var på auktion så upptäckte man att man hade en stro spindel på halsen..!
Skrek inte..!
Kastade bort den..!
Men den kom tillbaka..!
Sprättade bort den, men den skulle bara komma tillbaka igen..!
Så den fick möta sin död..!

Däremot fanns de mycket med gräshoppor..!
Så söta..!
Titta:



((Den hade gjort sig bekväm på min sko..))


Vann inte den lådan jag ville ha..!
Han hörde inte mitt bud..!
Morr..!
Men när vi var på marknaden så köpte jag en recept-låda för hela 20 kr..!
Haha..!
Så jag fick trösta mig med de..!

Vet ni vad jag vill ha?
En opium säng..!
Så på antikdeckarna..!
Så himla vackra..!
Har sett de tidigare..!
Så nu vet ni vad jag önskar mig då jag fyller år..!
Nog för att den som var på antikdeckarna gick på ca 400 000, men de är jag väl värd..?
NOT!
Hahahaha..!

Jah, ännu en kväll man inte for på parkfesten..!
Fick inte med Fredrik... Sen tror jag inte att Markus vill dra runt på mig..!
Hehe..!
Men nästa år kanske..!
Eller så kanske man ska göra ett sista försök..!
Fint folk kommer alltid sent..!
Hahaha..!

Neh, nu ska man väl dega på en stund innan sängen kallar..!
Eller om man nu lyckas övertala min kära..!
Tror inte de..!
Aja..!
Drömma kan man väl..!
Hehe..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0