HATAR SPINDLAR..!

Nu har man varit på auktion..!
Blev inte nå..!
Ropade på en sak..!
Hahaha..!
Men man hade de mysigt..!
Dock på vägen hem så kliade de på halsen..!
När jag skulle klia så ramlade de en stor spindel mellan brösten..!
PANIK!
Slängde den på hastighetsmätaren, men den sprang ner vid mina fötter..!
Bläääää!
Trodde att man hade blivit kvitt den, men så känner man nå gå på foten..!
Ännu mer panik..!
Efter de så stampade jag på den..!
Huvva..!
HATAR SPINDLAR..!
Gillar inte att döda dem, men gör de så så tigger de om de..!

Nu är Fredrik inne på Bio-rutt..!
Hoppas att Andreas hänkar..!
Vill absolut inte se Johan Falk..!
Så de så..!

Neh, nu ska jag gå och höra om han har fått tag i honom..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0