Men de är väl semester de..!

Snart snart..!
Skönt skönt..!

Konstigt, de känns inte som de gjorde förra året..
Men kanske för att man är ledig mycket i vanliga fall..!
Men om ca 2 timmar så är de jag som tackar för mig..!
Iallafall ett tag..!

Mycket härlig natt har de varit..!
Man har haft jobb hela tiden och de har inte varit körigt..!
Den perfekta "natten-före-semesten"-natten..!
Hahaha..!

Oj, glömde nästan..!
Fiskgrytan som jag trodde jag hade misslyckats med blev rena rama hitten..!
Personalen ville ha receptet!
Kan ni tänka er..!
Känns bara bra..!
De är sällan jag brukar smaka på sakerna jag gör (vet juh liks inte hur de ska smaka), men denna gång åkte en tesked ner...
Tydligen så finns de mycket folk som gillar kaviar..!
Hehe..!
Jag är väl den enda som tycker att de är så blöigt så de bara kan..!
Tur att smaken är som baken..!

Neh, nu sak man invänta de sista sysslorna...
Men som tur är så behöver man inte vänta länge..!
Får läsa tidningen..!
Hehe, den enda gången jag läser den är då man är på jobbet..!
Okej då, de kan hända att man gluttar på dödsannonserna...
Säger juh att jag har blivit tant för lääääääääängesen..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag låta er sova..!

Liiiiiiiite smått stressad över dagens alla planer..!
Men de är väl semester de..!
Hehe..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0