Men nu är de gjort..!

Solig och härlig dag..!
Blev inte så mycket mera sömn för min del..!
John Blund är verkligen snål..!
Men men..!

Var och tog ut pengar till räkningarna..!
Huvva..!
Men nu är de gjort..!
Tröstade mig med att fara till Häggströms..!
Hittade två linnen..!

Kolla:






Inte ett dugg svarta..!
Hehe..!
Fast jag skulle dock behöva ett svart linne..!
(De ser grått och gult ut, men de är natur och lime..)

Sen bar de iväg till stranden..!
Yeeeeeh!
Nu har man badat!
Bättre sent än aldrig..!
Fredrik grävde som vanligt över mig...
Men som tur var kom de ingen som ville ha bild denna gång..!
Jag fick testa min nya baddräkt..!
Fredrik kallar den badklänning..!
Men de funkar för mig..!
Hehe..!

Neh, nu kurrar de i magen..!

Hoppas att ni har de skönt i solskenet..!

Hehe, hundarna går från skugga till skugga..!
De är smarta..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0